blood dem out

dagen började bra, försov mig liiiiite... gick iaf till skolan där nångång kring tio tiden, pratade lite med tjejerna om helgens bravader osv, sen hade vi matte. sen efter matten satt jag och pratade med ralle & syd ett tag, sen gick jag hem och käkade lunch som pappa fixat, sen såg vi på wicker man, var rätt skum film, jävligt otippat slut på filmen iaf... sen fick pappa ett telefonsamtal från svea fastigheter, och ja gallerian byggs ju i april så blir för oss att flytta snart då... känns kasst, vi bor så jävla bra och centralt nu.. dom hade fixat nån lägenhet åt oss vid okq8, men vill inte bo där borta, vill bo ovanför kioskbaren elr liknande, vi kollade på en lägenhet där nångång i höstas men den finns väl inte kvar antar jag, jaja det blir nog bra tillslut.. pappa var ju inte heller så sugen på att flytta dit vid okq8 så.. sen gick jag då tillbaka till skolan kring kvart över två, hade engelska, gjorde klart allt så nu blir det slött för min del, om inte kristina tvingar mig att göra ännu en till grej i engelskan, men det tror jag väl inte.. hemma nu iaf, ska chilla ett tag, så jävla slut och trött, sen ikväll börjar ju gossip girl på femman, så det får jag ju inte missa.. måste fixa lite plugg nu, sen om jag hinner ska jag hem till syd och färga hans hår och sen sover jag nog där, kommer inte orka gå hem efter att jag färgat hans hår så de är väl lika.

två lektioner imorgon sen slutar jag, skönt, ser framemot onsdagar...
puss!

wyclef jean ft. T.I. - slow down <3

image39

Saknar turkiet nuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0