bleeding love

det har varit en låååååång dag för mig idag...
jag började som vanligt kl 8 imorse på fria emilia, spelade lite spel osv med kidsen på morgonen, sen hade vi samling osv, och sen hade dom eget arbete, sen efter rasten var det "tjej & kill grupp" var med tjejerna den här fredagen, spelade lite spel osv med dom då, sen slutade jag kvart i elva, gick då hem och lagade lunch, ola kom förbi en sväng också och visade upp alla kläder han beställt, och det var inte lite grejer inte, och dålig smak kan jag ju inte direkt påstå att han har heller :)! sen då?! gick till skolan strax efter tolv, hade svenska från 12.20-12-50, sen såg vi en musikal från ett till två, haha :) den var lite små roligt.
sen började musiken kvart över två och slutade tio över tre, så då traskade jag iväg hem och donade lite osv, sen kom pappa hem och jag, pappa & elina for och plockade upp elin och for sen raka spåret mot storheden, vi for till ica maxi och storhandlade, och då menar jag verkligen STOR handlade, allt vi köpte blev sammanlagt 2.500 kr, inte lite pengar... haha, aja men nu har vi ju då mat så vi klarar oss iaf!

sen for vi hem och började laga mat och käkade osv, sen har jag suttit och pratat lite med lovan & elina och nu håller jag på att bränna ut filmer osv från datorn, ska lägga mig alldelens strax, pappa har då redan gjort det så haha :) är verkligen helt slut.... men så är det under veckodagarna!

nå imorgon blir det iaf en efterlängtad fest för min del, ska bli mys med goobrudarna :)!
blir lite förfest hemma hos fanny tror jag, eller så blir det här, vi får väl se vart det passar bäst =)

har då skrattat som aldrig förr idag, vet inte vad det varit med mig, men men, rosita, nina & erika - you make me smile :) that´s it! kommer verkligen sakna er och klassen till hösten då jag börjar bf :/ kommer bli svårt och jävligt trist... men men, känns en linje fel så är det bara gilla läget...

nu ska jag lägga mig och se epic movie :)
puss!

beenie man - street life <3

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0