weiiii

flytten igår, säger bara KAOS!!!!!
flyttkartonger överallt i lägenheten, en enda röra, tappat bort massa saker :/
ska ALDRIG mer flytta, jobbigt som bara fan..

nåväl, är hos mormor just nu iaf, eftersom vi inte lär få internet i lägenheten föräns nästa vecka?! så jag kommer vara lite okontaktbar när jag inte heller har någon mobiltlfn.
igår var iaf dennis & macke hos mig och hjälpte mig att hänga upp lite grejer på väggarna :)

idag då, skulle ha matte fem över tio, så gick till skolan och det har aldrig tagit så lång tid för mig att ta mig till skolan, det stormade som fan, när jag väl kom dit så hade vi tydligen inte matte, så det var ju också kuuuul... så då var det bara att gå hem igen. nåja, ska till dollar store med mormor & farmor strax och kolla efter en ny lampskärm eftersom min gick sönder :/ sen ska jag fortsätta packa upp flyttkartonger och plugga till svenskaprovet,
cia skulle komma förbi en sväng ikväll också :) sen ska jag till mamma och sova där,

sen imorgon är det först praktiken, sen kommer pappas släkt hem till oss och gratttar mig :)
nu ska jag gå hem till lägenheten igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0