tragiskt

ingenting att göra en lördag?! hur tragiskt blir inte det på en skala ett till tio?
somnade till slut igårkväll iaf, vaknade kring tio i ett idag av att pappa och elina levde om som fan,
dom höll på att rensa förrådet osv nu inför flytten, så stod kartonger överallt i lägenheten, tog mig knappt ut ur rummet.. så jag började kika och hittade massa saker som väckte upp gamla minnen måste jag säga haha.
cia kommer mest troligt hit på ett tag, om hon får tag på busspengar.

jag sitter tragiskt nog fortfarande i morgonrock, tänkte klä på mig osv nu, sen får vi se vad den här kvällen kommer bjuda på, jag är iaf tröff som fan så tänkte lägga mig och vila lite och se lite nya heroes avsnitt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0