something u forgot

cia kom hit kring två(?)
vi har inte gjort ett skit idag, bara suttit här i mitt rum och chilllat och glott tv, macke kom hit lite senare, vi såg hjälp osv, och hann med en sväng på coooop..
haha cia du ger mig alltid ett gott skratt här i livet måste jag be om att få tala om!

60-tals cafét flytttaaa dig hit till staaaaaaan tack, har haft väldigt mkt sug efter en caffe laffé ikväll och inte fan fick jag mig en sådan inte....

nåväl, jag är trött som fan och har ändå sovit runt klockan inatt.. det är väldigt ovanligt?! men jag och cia ska hålla oss vakna till vingar av glas börjar fem över ett inatt, var längesen man såg den filmen! sen blir det att stiga upp tidigt imorgon också, jaaa kuuul...

plugga svenskan imorgon, och sen har jag ingen aning vart dagen tar mig.
chilllllet bredvid cia i sängen nu,
puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

älskliiiing, österby och hapträsk, där ska vi bo i sommar;)

2008-02-17 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0