so much

igår var det då först praktiken, sen skolan 20 över 12, vi släktforskade, var faktiskt ganska intressant!
sen hade vi musik, men jag orkade fan inte gå på den, var helt slut i huvudet efter alla ungar.
gick iaf hem och packade, skruvade ner nästan allt från väggarna (förutom stora spegeln), så nu är d inte så mkt kvar, bara att packa ner datorn, fast det gör jag iofs dagen innan typ, och alla kläder från garderoben!

nåväl, var iaf med evalena, rosita & elin igår (:
vi såg först på film, "dude wheres my car" hahaha ;D
sen kom roy och hämtade oss och skjutsade oss till syyydan, han hade lite "fest", eller nja, dom var fem killar men aja : ) haha!
vi var iaf där ett tag, sen ringde vi roy kring kvart över ett(?), men han skulle just gå och lägga sig så vi fick traska hem... mötte annasofia, maggan & ivan vid statoil typ, så stod och pratade med dom rätt länge och skrattade åt fyllesvinet ivan! sen gick vi iaf hem och såg först "bare bea" och sen "popcorn", fast jag somnade typ i början av filmen..

varmt som en bastu i mitt rum imorse yaaaa,
vi ska iaf klä på oss osv nu, (jag, rosita & evalena) och gå till coop och handla lite grejer osv,
sen ska jag packa klart det sista i flyttkartonger, sen kommer nog macke och dennis förbi här en sista gång ikv, om inte annars kanske jag hoookar med elin (:

puss

Kommentarer
Postat av: Lee

sen i somras :)

2008-02-10 @ 18:03:49
URL: http://vlees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0