rehab

cia sov här inatt, var myyyys, vi såg singing bee och wallander och åt massa gotta :)

jaha, sista dagen i lägenheten idag då... allt är en stor jävla röra här hemma.
hade svenska fem över tio imorse, men jag försov mig en smula, jaja gick iaf till skolan kring kvart över tio, vi såg någon film osv, sen slutade vi, så jag gick hem och käkade lunch och satt och pratade lite med pappa osv..

ska strax packa ihop det sista, inklusive datorn, vet inte hur länge det dröjer innan vi får internet i nya läggan men men... så, kvällen består endast av att packa ner allt det sista i lägenheten, flyttgubbarna kommer halv åtta imorgonbitti så blir en tidig morgon för min del.

och ni som kommenterar att ni inte bryr er om vad jag skriver ni behöver ju heller inte läsa min blogg eller hur?!

ska dra en powernaaap nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0