mättttt

jag är spy, spy, spy mätt på tårta!!!!
har ätit tårta söndag, måndag, igår & 2 ggr idag, blä ursch huvva..

igår var jag hemma hos mamma och firade henne för hon fyllde 38 år :) åt massa tårta och såg "bröderna fluff" med samuel & noel haha :) sen gick jag hem och sov.

idag hade jag först engelska på morgonen, sen matte, och efter det slutade jag, skönt!
gick hem och sen kom elin efter en stund, så jag, hon & pappa gick till opalen och köpte en tårta åt mig, sen käkade jag och pappa en dagens där.

sen kom nina & annasofia kring ett? och åt tårta osv, sen kom cia också.

sen när dom farit kom macke, elina, martin & eve engström också ,så då vart det en andra omgång med tårta....
sen såg jag, macke, eve & cia på vänner :) det är sååå bra!

sen for alla dom och mormor kom hit och grattade mig, fick christina aguilera parfymen och två kuddar till min sofffffa :) så, har fått 2000 kr, presentkort på kicks, biobiljetter, parfymen av mormor + kuddarna, örhängen och en stock snus av elina, och nå badgrejjs :b vart ändå en rätt lyckad födelsedag fastän jag inte fyllde arton, jaja bara ett år kvar nu iaf.. längtar.

nu är iaf macke här, vi väntar på dennis som tar bussen hit 21.26 & på cia som kommer hit då hon bowlat klaart :)

ska vara social med macke nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0