fuck that

var med cia i lördags, vi for till nån fest på erikslund med ivan, niklas, beccy, sandra, ante & pontus..
haha hade inte så jävla kul men nog var det ändå en trevlig kväll nog..
vi vek av hem till mig nångång kring ett redan?
var vaken till typ halv sju, vaknade nångång vid tio, förjävla skön natt....(INTE)

nåväl, igår gjorde jag absolut ingenting, låg och nötte vänner och såg singing bee och wallander med elina, sen somnade jag där kring halv ett-ett tiden någongång...

skolan idag, det suger, hade svenska på morgonen, sen gick jag och rosita hem till mig kvart i tio och nötte ännu mer vänner haha, i love it! vi gick tillbaka till skolan kring kvart över två ungefär lagomt till engelskan började,
sen efter engelskan skyndade jag mig hem och städade upp lite i mitt rum, sen kom det lite folk och grattade mig osv, och nuuuu ska jag ta en varm dusch <3 och sen krypa ner i sängen och se lite mer vänner avsnitt och sedan börja läsa min engelskabok så det blir klarrrrrt..

imorgon ska jag hem till mamma kl sex så ska mammas släkt gratta mig och mamma, sen ska jag se gossip girl och plugga, as alwayyyyys...

sen på onsdag då jag fyller år på riktigt händer det ingenting haha, kanske slår till stort och gör en tårta och bjuder hit lite folk, får se vilket humör jag är på ;)

fest till helgen iallafall, ofcourse!

ska vara lite social med elina och martin nu,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0