~

igår sov jag hemma hos mamma, vi klädde julgranen och gjorde knäck :) var mysigt att känna lite julstämning.
sen idag mötte jag jennifer utanför coop och gick med henne mot skolan kring halv nio. på skolan fick vi göra mackor som vi skulle ha med oss på bussen till boda borg! jag och jennifer hamnade i samma dag och det gjorde min dag mkt bättre :) var bland det roligaste jag varit med om och jag vill bara tillbaka dit! dom som inte följde med missade verkligen något. var iallafall hemma kring halv sex tiden, så såg lite tv osv sen for jag,  laxen, dennis & robin på en åktur med macke till svartlå och kollade hur det gick för eleonor i huset i svartlå, sen for vi tillbaka mot stan igen och skjutsade hem laxen och robin osv. nu tänkte jag ta och röjja upp i mitt rum innan jag ska sova för det ser ut som ett bombnedslag.
puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

åå vad mysigt, själv har man då fan ingen julkänsla ännu.. haha ;* puss

2008-12-07 @ 21:48:15
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0