tvättttt



vaknade påtok för sent idag, var ju tänkt att jag skulle vara med elin idag men klockan tickade iväg och hann inte med det eftersom jag hade tvätt tid klockan fyra :/ så, har tvättat sen dess, bara 2 maskiner kvar nu sen ska allt hängas på tork.
ska gå och möta elin & pepsi sen så sover jag hos elin ikväll :)

imorgon ska jag hem på morgonen och vika ihop tvätten som ska få torka under natten, sen ska jag vara med elin igen :)
sen på kvällen ska jag och pappa se arn - tempelriddaren, har inte sett den ännu så det blir spännande.
det är bara 10 dagar kvar till jag ska flyga med mamma till sthlm nu, ångest ångest ångest... är världens flygräddaste :/

nåväl, ska återgå till kära tvättstugan i källaren nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0