trött



ungefär såhär känner jag mig just nu.. helt slut trots att jag sovit till halv två idag, och somnade ändå kring halv fyra inatt.

igår var jag med ivan & evelina engström, var kul att träffa eve igen, för det har inte hänt på många många veckor :)
och nu bor vi nästan grannar så det kanske det kommer hända oftare hoppas jag :)
eve gick iallafall hem kring halv tolv-tolv och ivan strax efter klockan ett, pratade lite med moa och eleonor, sen satt jag vid datorn ett tag och sen såg jag och elina vänner innan vi somnade.

idag har jag inte hunnit göra mycket, varit och handlat lite med pappa som behövde bärhjälp nu när han hoppar på kryckor, sen sett vänner som vanligt. jag har iallafall bestämt mig nu, ska ringa och ändra mitt gymnasieval imorgon, ska ta hotell & restaurang i första hand och barn och fritid i andra hand.. så får väl se hur det blir.

idag ska jag bara ta det lungt, söndag är en slö dag, då ska man ta det lungt.
så nu ska jag återgå till mitt kära vänner, och för en gångs skull försöka somna tidigt ikväll, för imorgon har jag mkt att göra.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0