trist

trist med branden på bnäs badet imorse. sitter och funderar hur allt slutade och hur mkt som brann upp.. men lär väl stå i nsd imorgonbitti antar jag.

jag och elina gick över till mormor en sväng strax före klockan åtta. såg på tv, först var det om någon tjej som hade anorexia, hon vägde bara 27 kilo och såg hemsk ut ;s sen såg vi om någon tjej som blivit skjuten för att hon vägrade att gifta sig med sin kusin, vilket gjorde att hon hamnade i rullstol men kan nu gå på kryckor. fattar inte hur man kan göra något sånt pga att man inte vill gifta sig med sin kusin? precis som den här tjejen sa "han känns som en bror för mig, vi är av samma kött och blod". iallafall så sa vi hejdå till mormor sen för hon sticker till ammarnäs imorgonbitti. sen gick vi till coop och inhandlade lite godsaker till filmkvällen. och nu har jag precis sett arn - tempelriddaren med elina för hon hade inte sett den. och hon älskade den, så blir att gå och se uppföljaren på bio på söndag elr liknande :)

nåväl ska återgå till tvn nu och se ytterligare en film med elina. sen ska jag sova.
och imorgon måste jag ut på stan och handla lite grejer.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0