släktträff



jag vaknade kring halv två-två tiden idag.. var inte kul att sova bort hela dagen, men somnade kring fem-halv sex imorse så kan väl bero på det. nåväl, jag duschade och åt "frukost", sen började jag med tipsrundefrågorna som jag skulle fixa till släktträffen vi skulle ha ikväll. sen kom pappa hem och jag, han & elina for mot österby där det redan hade börjat strömma in folk :) vi åt grillat och till efterrätt kladdkaka och jordgubbstårta :) sen hade vi först tipsrunda och efter det frågesport. och nu är jag precis hemkommen. pappa är på jourcentralen, han har fått infektion i ett skavsår på foten, är ju rötmånad så är lätt att det kan bli så då.

ska göra något kul nu, kryper i benen.
puss

• dagens bra: släktträffen
dagens låt: damien rice - 9 crimes
dagens outfit: ljusa lee jeans, militärfärgad koppartrans t-shirt & ljusrosa wesc tröja.
dagens tråkiga: magont :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0