it´s a big day mama..



elina & amanda ligger och snarkar i elinas rum.
macke, dennis & putte ligger och snarkar i pappas sovrum.
och här sitter jag med ögon stora som två klockor och kan inte sova.. idag händer det.
planet går 19:30 från kallax, och jag är så nervös som man bara kan bli.. känns som att jag inte kommer klara av att flyga, men jag måste & jag vill.. jag vill fylla på garderoben med massa nya höstnyheter, jag vill på the voice festivalen och se dom bästa artisterna genom tiderna, jag vill att det där och jag måste ta mig igenom det.
vissa stunder tänker jag positivt, men inom loppet av en minut blir det bara negativt igen.

jag måste få tillbaka min sömn som jag förlorat i över en vecka pga den här flygresan.
antar att det blir på måndag då jag kommer hem, kommer slockna direkt jag kommer hem på kvällen.
wish me luck.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0