home sweet home

 

borta bra men hemma bäst? ja, sant!

såååå, sthlm var riktigt jävla nice.. speciellt the voice festivalen, alla var så bra live och det var smockat med folk, ett minne för livet helt enkelt :) har iallafall shoppat järnet, iaf så mkt som jag hunnit med.

fredag: var framme i emmas lägenhet rätt sent, pratade lite med emma & lena innan dom for till emmas mormor & morfar, sen gick vi och la oss.
lördag: for mot stan rätt tidigt. gick mot gamla stan och kikade och sen shoppade vi. gjorde ett litet stopp på ett mysigt café och drack islatte. senare mot kvällen var vi på the voice festivalen. var kulturvecka ute så var grymt mkt folk. jag var trött så vi for hem rätt tidigt trots att mamma gärna hade stannat ute längre.
söndag: for till kista galleria. köpte inte speciellt mkt men blev något litet köp. sen for vi till gärdet, hämtade grejerna och for till ett annat ställe för att sova över en natt. såg se upp för dårarna och sen la vi oss och sov.
idag: klev upp klockan åtta, gjorde oss klara och tog tunnelbanan till östermalmstorg. käkade frukost på donken och gjorde sedan ett sista ryck med shoppingen. sen tog vi flygbussen till arlanda klockan fem. strosade omkring framtill planet gick kvart över sju. var hemma i boden vid tio någon gång. och det var skönt. tre nätter var lagomt och bra.

jag är helt slut för har inte fått mkt sömn på över en vecka.
så nu tänkte jag lägga mig och sova, lägger upp bilder på vad jag köpt senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0