all summer long



DJ khaled ft. lil wayne, akon, rick ross, plies, trick daddy & lil boosie - out here grinding ♥

idag klev jag upp tidigt för en gångs skull, eller ja, om elva räknas som tidigt :)
har duschat för ett tag sen och nu väntar jag på att ungdomssmottagningen ska öppna.
ska förbi mormor sen, kusinerna är där också :)
sen ikväll ser det ut som att det blir grillning i sävast med dennis & macke (:

förövrigt så vägrade antagninskansliet i luleå att ställa mig på kö till hr för att jag var tolfte reserv, men förra året kom en tjej in som var nionde reserv, så under kan ske... jag är less och ska gå till studievägledaren första dagen skolan börjar.
nu ska jag väcka elina & amanda.
puss

Kommentarer
Postat av: JosephineP

Oj, 11? :O

2008-08-11 @ 22:15:06
URL: http://josephinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0