äckel väder

vädret ute suger, sommaren är helt enkel över för iår... och solen har inte kikat fram många ggr.
jag vaknade klockan ett idag och somnade klockan fem imorse :/ inte bra..
hängde iallafall med elina & amanda hela kvällen igår ; )
och nu ska jag strax klä på mig och sminka mig, sen traska iväg till mormor och äta middag med henne, elina, ola & sophie : )
puss

Någon som förstår dig: mina vänner & familj
Någon som du saknar:  meka
Något du längtar efter: the voice festivalen
Någon som du hatar: -
Vem kramade dig senast?:
david
Vem pussade dig senast?: -
Vem ringde dig senast?:
elina
Vem var hemma hos dig senast?: amanda johansson
Vem var du hemma hos senast?: elin
Har du några kärleksproblem: jao
Har du ätit nått idag: ja, pan pizza :b
Har du pratat med någon idag: yes
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: jaa

JAG;
Är singel:
jeo
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: mm
Svär ofta: för ofta
Sjunger i duschen: nej
Är en morgonperson: absolut inte
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: kanske det kanske
Är kär i kärleken: ibland
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja
Vill ha barn: joo :)
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: kanske

HAR DU;
Glasögon/linser:
ja
Piercingar: haft i näsan & nu i naveln & läppen, och öronen om det räknas :b
Syskon: en syster
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: kan man väl inte få för mycket av?
Rymt hemifrån: hah yes
Färgat håret: jo
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: jo
Varit kär: ja
dumpat någon: ja
Gjort något olagligt: jo säkert!
Brutit ett ben: nej
Tappat bort mig i min hemstad: nej
Sett en fallande stjärna och önskat: jodå
Varit otrogen i ett förhållande: beror på hur man ser på saken
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: ja
Varit på en blind date: nope
Sovit en hel dag: ja
Somnat gråtande: ja


BRUKAR DU;
Titta dej själv i spegeln:
jaa?
Ha ångest: mhm
Drömma mardrömmar: joo
Hata folk: har väl hänt nån enstaka gång.
Lita på folk: jo

SISTA PERSONEN SOM;
Sov i din säng:
amanda
Fick dig att gråta: adam
Du delade en dricka med: ?
Skrek på dig: ?
Du fick sms från: martin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0