work



helgen var bra, kanske inte världens bästa skoterföre men det funkade iaf trots fastkörningar hit och dit :)
meeeen, det stora minuset i det hela är att vi var tvungen att parkera upp vid vägen, och gå vägen ner till stugan i leran, och jag hade VITA SKOR på mig, så dom var inte så fressscchhh när jag kom fram... och sen när vi skulle fara hem igår så satt eleonors bil fast, kunde inte bli bättre.

när vi tillslut kom hem så städade jag mitt rum lite, sen kom eleonor, cissi & lucaz hit och gjorde mig sällskap medan pappa och elina var och städade bagarstugan i gamla sävast.

sen blev det pizza, glass, jordgubbar, grädde & popcorn efter det!

så jääävla mkt plugg framför mig dom här sista veckorna, har inte tid med annat än plugg just nu om jag ska få ut något bra av allting.. så jävla less.

slutade halv tio idag.. hade svenka, men hade inte äns behövt vara där för den lektionen var bara för dom som fortfarande inte gjort klart referatet.. tänkte äta nå fruunch nu eftersom jag inte hann göra d imorse, sen gå ut och sola lite balkongen och röja upp här hemma.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0