to hell with my pride

"du är så vacker utan spackel"      - är det verkligen så? vad jag menar är, gäller det alla "kvinnor"? enligt mig ska man kunna visa sig utan allt spackel och vara naturlig, jag säger inte att jag går omkring utan smink alltid, men nog kan jag göra det, självklart! just den här synpunkten tänkte jag på idag när jag gick till kioskbaren med pappa då jag såg ett stort gäng tjejer komma gåendes i 13-14 års åldern, och alla var lika SPACKLADE med smink, då menar jag inte lite mascara, ögonskugga & svag foundation, utan e-x-t-r-e-m-t mkt, man såg riktigt hur fejkade dom såg ut... men jag har själv tyvärr varit något i den stilen en gång i tiden, tror nästan alla tjejer har varit inne i en liten "fjortis-period" här i livet där kring 13-15 års åldern, tragiskt men sant..

höll inte på att ta mig upp ur sängen imorse, ville bara fortsätta sova, men halv åtta imorse kom pappa hem från eleonor och slet upp mig från sängen... när vi kom till A8 tog jag en kopp kaffe och satte mig i fika rummet med robert, p-o & pappa! sen har vi fortsatt plocka mätare idag och pysslat på med lite allt möjligt..

nu tänkte jag fortsätta med svenskan, är svårt att skriva om någonting som inte intresserar en på något sätt alls..
svenskan nu, sen stuvade makaroner & korv & slutligen so you think you can dance!
blir en bra kväll om man bortser från svenskan..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0