soooool

image77

ääääälskar vädret ute nu, äntligen börjar värmen komma hit upp i norr <3

igår var jag med elin :b sen kom macke också, så spelade jag, elin, macke & elina alias, det var kul men jag och elina förlorade... sen var även nille förbi en sväng, var inte igår man såg honom så det var lite små kul :)

nationella i engelska idag på skolan hela dageeen, eller ja iaf framtill jag slutade kl 11, var jobbigt och gick inte speciellt bra heller... var inte så koncentrerad för att ljudet från klassrummet vägg i vägg störde mig ganska så mkt.

iaf så gick jag och erika på stan och kikade lite när vi slutat, sen hem till mig en sväng och spelade lite :)
sen for hon och jag fick för mig att jag skulle städa hela lägenheten, så då gjorde jag det, och elina dammsög.. bara mitt rum kvar nu där det finns lite småputs kvar att göra.

ivan, ralle & macke kom tidigare ikväll och spelade mariocart med mig, var kul.
macke har just gått hem och jag funderar på att lägga mig snart, känns lite ensamt när bara jag och elina är hemma, pappa och eleonor for till stugan idag och kommer hem fre-lör.

valborgs imorgon då, många förväntningar :) blir nog lyckat om allt går som planerat.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0