ruuuuuules

så helgen var bra! för er som inte hade den blekaste om min helg så spenderades den i stugan, (as always kring den här tiden på året..) tillsammans med pappa, eleonor, elina, cissi, lucaz & pauline, mkt skoterkörning, heltomt i skotrarna efter den här helgen, och många är vi som flygit av skotrar och gjort illa oss också, men inte hänger man läpp för det.

i lördags bestämde jag mig för att spendera lite ledig tid med p-o, så jag for med han upp till harads först och hämtade anneli, som vi skjutsade till södra svartbyn, sen for vi på godisarenan och till eleonor och hämtade lite grejer, sen fortsatte vi bilfärden mot harads ytterligare en gång för att hämta johnny och ebg, blev mkt prat och skratt, p-o är bäst : )

blev iaf ingen praktik för mig idag, vi sov i stugan inatt också, och elina var kass i magen imorse och eleonor var ledig med barnen så pappa lät mig få en ledig dag också för en gångs skull :) vi kom hem till stora staden boden kring tolv idag, och det kändes inte så "trevligt" om jag får säga det själv, skönt att komma bort från boden sisådär varje helg och slippa alla idioter, det enda som kretsar i boden är fördomar, skitsnack, svek, och otrohet.. och JA du läste rätt!  hoppas planen till sommaren går igenom, kommer stormtrivas i den miljön och i den bostaden!

anywaaaaay, nu ska jag vara social med eleonors kids och se jurassic park och käka kladdkaka, (tack farmor!)

playlist just nu;
Eminem - i remember
Kanye west ft. chris martin - homecoming
Taio cruz - moving on
Usher ft. young jeezy - love in this club
Missy elliot ft. jay-z - ching-a-ling
Fat joe - beat novacane
Hilltop hoods - the nosebleed section
Lil wayne - i´m me

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0