magsjukan borta!

var väääääldi längesen jag uppdaterade här i bloggen, men har haft fullt upp!
över själva påsken var jag då i stugan med dennis, pappa, eleonor, elina, farmor & farfar!
var mys, mkt skoterkörning och grillning :)

sen for vi hem på måndagen, och i onsdags for vi till seitevare, jag, elina, martin, macke, pappa, eleonor, nisse, maria, ida, urban, jessica, felix, selina, farmor & farfar! lederna var dock inte lika fina iår som dom var förra året, men vi hade iaf tur med vädret 2 dagar, sen var det mulet och snöstorm, var nära att man blev snöblind av att köra i det vädret men klarade mig från det :) men däremot så fick farfar magsjuka när vi var i fjällen, och han lyckades smitta ner elina som sedan smittade ner mig.. vilket var mindre bra. meeen jag hade bara magsjuka i 2 dagar så det var ju tur iaf... en annnan incident från fjällen är att elinas knä svullnade, och hon hade ingen aning om vad hon gjort, så i måndags for jag, elina & pappa till sunderbyn och var där från kl 11-3, då dom skickade hem oss eftersom ingen visste vad det var för fel och då hade 3 läkare kollat på hennes knä, så fanns väl inget annat att göra än att åka hem igen, sen på måndagkväll blev jag då magsjuk och ägnade kvällen åt att ligga vid toastolen och spy... sen i tisdags fick pappa telefonsamtal från mamma som sa att elinas lår också börjat svullna så dom skulle till sunderbyn igen men fick naturligtvis åka hem eftersom ytterligare 3 läkare inte visste vad det var för fel... på tisdag kväll började min magsjuka försvinna btw... sen idag ringde mamma till pappa då jag var och jobbade med honom ute på a8 (har praktik där i 3 veckor nu..) och sa att elinas knä + lår börjat få en gul/brun aktig färg, så dom for till sunderbyn igen efter att mamma pratat med en läkare som sa att det kunde vara en propp i benet, men hon har istället fått inflammation i underhudsfettet elr något sånt, så nu har hon fått en massa mediciner och kryckor, min syster har verkligt varit med om mkt och är den starkaste personen jag känner!

nåja hon kommer iaf hit imorgon ska bli kul att träffa henne :)
sen åker pappa bort en natt imorgon på någon aktivitet i fortet i harads, så jag och elina blir hemma själva!
sen på fredag åker jag, eleonor, lucaz, cissi, pauline, elina, urban, jessica, rasmus, felix, selina & johan till österby och spenderar helgen där med skoterkörning m.m, blir mys :)
sen är det praktiken som gäller igen på måndag, 3 tunga veckor framför mig nu!
nu ska jag hoppa i säng, ledig torsdag & fredag, tummen upp för det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0