it´s because of the way you treat your friends

inte blivit så mkt bloggande för min del på senaste tiden, har haft fullt upp med massa läxor och restuppgifter.. är sjukt mkt plugg nu precis innan sommarlovet..

praktiken idag på pappas jobb först på morgonen, vi for hem på lunch kring tio, sen kom eleonor så gick vi ut på stan och kollade på glasögon åt eleonor som äntligen ska inskaffa det, hon ser jätte dåligt men har gått och dragit ut på att skaffa glasögon jättelänge nu, men nu blir det iaf av :) sen gick vi på intersport och kollade på skor och efter det och hämtade ut mitt paket från nelly :) sen for jag och hjälpte eleonor och städa så hon skulle hinna till synkontrollen kl 2.

efter den for vi och hämtade cissi, lucaz och pauline, sen for vi hem hit och åt middag osv :)
och nu hade jag tänkt se so you think you can dance, och sen efter det några avsnitt av andra avenyn.

praktik framtill lunch imorgon, sen skolan. blir nog stugan över helgen mest troligt, beror på föret.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0