fittjävlablogg.se

ursäkta rubriken men en hel a4 sida försvann just pga fittjävlablogg.se.. har lyckligtvis aldrig varit med om det förut men, får väl ta om allt från början då.

"jag är totaaaaalt lost in space"
nja kanske inte fullt ut som jag uttryckte det hela men väldiiiiigt förvirrad är jag då iaf, och detsamma gäller min kära far :) är ju då ute på praktik på hans jobb, så idag gick vi och plockade ner mätare på hans jobb i alla byggnader, och jag upptäckte då att man var tvungen att stoppa ner mätarna i rätt påse där deras nummer stod, så hade jag inte upptäckt det hade pappa fått göra om hela skiten, sååå goood for you daddy ;)

jag och pappa tog en kort dag idag på jobbet, skönt :) så när vi kom hem var farmor, eleonor, elina, pauline, cissi & lucaz redan här så vi åt lite köttsoppa och såg saltkråkan haha :)

har förövrigt spenderat tid nere i tvättstugan sedan kl fem i eftermiddag framtills nu, känner mig jäääävligt duktig :)
men är helt slutkörd efter mkt motion på jobbet idag och en halv dag nere i den "svala" tvättstugan, men det var det värt, kommer jag ju ändå få stå ut med för resten av livet när jag flyttar hemifrån osv :)

funderar på att lägga mig ner och se en film, antingen blir det how high eller heja björn, båda är jävligt underhållande så har svårt att bestämma mig för vilken :)  och ja ola nu vet du vart din film är om du har letat haha :) ungefär en fjärdedel av alla dvd filmer jag har här hemma är dina, så nu är ditt mysterium löst :) när jag lika är igång kan jag ju ta och berätta vad de här filmerna handlar om..

heja björn är egentligen ingen film, är en tv-serie som gick på 4an år 2000, handlar om björn och hans flickvän sanna som bor i en villa utanför sthlm.. björn har en bror som heter henrik som kommer och besöker dom vardagligen, man får alltså följa deras vardag och sanna & henriks sjuka jävulskap runt om i kvarteret och hemmet, björn skiljer sig mkt från sanna och björn, han är den snälla typen som inte kan säga nej och gör allt för allt och alla.. kanske inte låter så jävla intressant men för er som inte sett serien på tv tycker jag absolut att ni ska tanka hem den, den får lätt 5 av 5 plus av mig :)

how high handlar om två killar som pluggar på college, men dom pluggar bara bra och gör bra ifrån sig på proven när dom är höga, dom ser även deras döda vän så fort dom har rökt på och han ger dom råd och hjälper dom att se mot ljusare tider.. ingen lärare/elev upptäcker lyckligtvis att de är höga under prov & studeringstid som tur är, men en "cykelpolis" på skolan kommer på dom och snor deras planta, som dom sedan snor tillbaka såklart, och de här två killarna lyckas sprida ut den här drogen på något konstigt sätt, ingen märker av att killarna gör det, men dom lyckas få alla lärare & studenter att bli höga och blir jävligt kända och populära på skolan, precis som dom hade tänkt sig med andra ord :) filmen är jävligt underhållande, även den här får 5 av 5 plus av mig :)

så ska alltså pallra mig till sängs nu och besluta mig för vilken jag ska se,
börjar jobba kl sju imorgonbitti, längtar redan efter morgonkaffe..
och imorgon efter jobbet måste jag börja skriva på svenskan, kan inte skjuta upp det mera!
måste även pallra mig ut på stan och köpa en present till farfar som fyller år på söndag, wish me luck!
puss


Kommentarer
Postat av: Daavd

"If I Studie High, Do the test High... Get High Scoore!"
HAHA.. dom är sjuk i huvet. dock gammal film. och de dära med röka sin vän, han dör i början, då planterar killen hans aska i en planta.. sen det dära med att han sprider ut hashet till alla är på festen i slutet då han slänger i ca 2kilo i den öppna brasan, och han får ett A i bilologi eller va det var, för dom fick en uppgift att dom skulle "uppfinna" något som påverkar människan i dens dagliga miljö, och de kan jag lova att de gjorde ^^

PUSS PÅ DIG

2008-04-15 @ 10:37:56
URL: http://daavd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0