enough

var uppe med tuppen imorse, var inte igår man var uppe före halv sju.. men kände för att inte stressa ihjäl mig imorse så tänkte att d var lika bra att vara uppe i tid. gick till skolan redan tjugo i åtta, hade nationella i engelska idag tjugo över åtta, gick väl sådär, var lite svårt att komma på hur man skulle formulera sig och vad man skulle skriva om.. men när jag och rosita skulle gå och lämna fram proven så fick vi veta att vi var i fel sal, haha. men det gick bra ändå!

nåja, efter provet gick jag hem till mamma för att träffa elinas utbytesstudent från spanien, så åt frukost tillsammans med martin, elina & alba, sen följde jag med dom ut på stan då dom skulle visa alba runt lite i boden innan dom började skolan klockan tolv. och nu sitter jag här hos min kära mormor :) vi har suttit ute i solen på balkongen och druckit cappucino!

om allt stämmer in så ska jag strax fara iväg med macke till a8 och kika på cafét och garaget, sen får jag se vad jag hittar på, så härligt väder ute så kanske går en liten promenad genom stan :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0