down

så blev det finally en tidig arbetsmorgon för min del, steg upp tio i sju och snabbduschade och sedan bar det iväg ut till pappas område på a8! vi började morgonen med en kopp kaffe i ladan i ca 30 min, sen for vi hit till kontoret en sväng och sen till ok och köpte spolarvätska till pappas bil!
har just druckit en kopp kaffe med janne & eleonor och pratat lite.. jag & pappa ska på besiktning av bilen kl 11 så får hoppas på att allt går som det ska, annars får vi promenera hem därifrån, men det är väl inte alls för stor risk att det blir så hoppas jag.

vi har bokat tvättstugan kl fyra så blir att tvätta hela kvällen, farmor kommer kring fyra tiden också så då ska jag äta köttsoppa ikväll :) sen måste jag hinna med att börja skriva på svenskan också, ska in om två veckor och jag har inte äns börjat med det, så med andra ord är allt som vanligt då.

nu hör jag att det börjar röra sig i fikarummet så jag får lägga in några rader senare ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0