ain´t got you

gårdagen spenderades tillsammans med elina, passade upp henne och glodde andra avenyn tillsammans med henne från halv åtta igårkväll till halv fem imorse, så nu har vi sett hela säsong ett, förutom avsnitten som kommer till veckan då osv :)

ola kom förbi med dagobertsmackor åt mig och elina igår, så då passade jag, elina, gabriella & ola på att spela alias, alltid lika kul :) sen for gabriella och ola och jag och elina satt och pratade lite osv sen började vi se andra avenyn!

mormor kom och plingade på dörren kl tio imorse så då var det bara att kliva upp, hon hade med sig färska bröd till frukost :) sen har jag och elina suttit och sett några fler avsnitt av andra avenyn idag också, pappa kom hem från fortet i harads idag, han har varit där sen igårmorse, dom verkar ha haft riktigt trevligt!

ska strax hoppa in i duschen, sen blir det att fara till stugan med pappa, eleonor, lucaz, cissi, pauline, elina, urban, jessica, felix, selina & johan :) ska på grillfest hos robert ikväll också, ska bli kul : )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0