7 september

Har inte blivit att man skrivit här på ett tag.
Skolan har iallafall dragit igång på allvar den här veckan som varit, fått massa hemuppgifter.
nåja, jag hoppade över till HR förra veckan, men gick dock bara där i två dagar, sen bytte jag tillbaka till OP igen, HR var inte riktigt min grej kändes det som.
idag slutade vi kvart över tre, efter skolan gick jag på stan med erika en sväng och kikade på lite kläder.
sen gick jag hem och käkade och vilade, sen gick jag och hälsade på frelle :)
var där i några timmar, sen kom syd också dit, sen skulle dom ut på fest och jag gick och mötte erika så gick vi hem till mig och tog det lungt, sen for vi till sävast en sväng men var inte så intressant så vi for tillbaka till stan.
träffade sanna också var vi med macke, vi gick hem till mig och tog det lungt, sen gick vi på rönkan med jocke och emil.
sen gick vi tillbaka till mig och här är vi ännu, sanna sover här inatt :)
har ingen aning om vad som händer imorgon, men tror att det blir ungefär samma som idag, blir en lugn helg för min del.
nåja, nu ska jag vara social med sanna & macke.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0