27 september

jahaa, i måndags var jag med elin först, vi fikade på café ollé, sen fortsatte vi att feta på frasses då vi ändå var igång, sen kom fanny hem till mig & var med oss, myspys.
sen for dom & jag sov.
i tisdags kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde, tror nog att jag tråkade.
igår var jag med eliiiin : )
vi hade väldigt lite att göra må jag säga, HAHA.
aja så kan det gå, kul så inåt helvete hade vi då iaf :)
sen for hon och jag såg idol osv : )
idag, tandläkarn imorse, sen hem, sen skolan, hade skolfoto men orkade inte vara med, ursch nej.
aja, hade en lektion, sen slutade jag.
då for jag hem och åt, sen kom elin en liten sväng :)
sen for jag till luleå med pappa, elenore & evelina engström & såg järnets änglar, vara gala premiär så de var massa kändisar där, var fett kul.
och bra var den då :)
nåja, vi var hemma kring 10 tiden nångång och for till luleå kring 6 tiden.
och nu gör jag inte alls mkt, ska chilla på här ett tag till, sen se en film & sova.
sen blir det luleå imorrn med elin & fanny, och mest troligt rosita också, MYS!
inga planer för resten av dagen imorrn, får se vad som händer.
på lördag blir det iaf att käka tacos och börja dricka med rosita, fanny & elin :)
sen blir det fest!
mys,mys,mys :)
hejsvej

image8

jag, elin & fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0