23 september

i fredags gick jag milen med madde :)
gick rätt fort så d var lungt, sen kom cia hem till mig, jag gjorde hårförlängning på elina först, sen på cia, och sen tunnade jag ut deras hår och klippte det lite.
sen såg vi lite filmer och käkade massa karra, sen kom david förbi en sväng.
sen sov jag & cia :)
igår var jag med cia först, sen for jag, pappa, elina & eleonore till svartlå och kollade på två hus, dom ville ha det första men det var tydligen redan sålt så det blev inte av, sen for vi till bredåker och kollade på ett hus.
sen hem, så kom macke & dennis hit, så klippte jag dom lite, sen kom elinas kompis amanda, så satte jag fast henne hårförlängning :)
sen kom syd, ivan, christian och ralle där emellan under tiden jag höll på med hårförlängningen på amanda.
sen for dom, men ivan, syd & christian kom tillbaka kring 1-halv 2?
sen for dom igen.
jag satt uppe ett bra tag, sen såg jag & elina en film, och den var slut halv 7 imorse, så efter det somnade jag.
vaknade för ett tag sen, har just käkat frulle, ska snart till svartlå och kolla på ett nytt hus med pappa, elina & eleonore.
sen kommer madde hit, så ska jag sätta fast hennes hårförlängning, sen sover hon här osv ;*
men nu ska jag dra mig :)
hej

image7

Dom ville verkligen ha det här huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0