20 september

igår var d skola, dagen gick rätt fort, gick hem 10 i 2 typ för vi fick jobba hemma osv,
träffade madde vid coop kl 4, vi hämtade ut hennes löshår osv, sen gick vi till en frisör och frågade lite grejjer, sen åhléns, där vi också träffade eve, köpte hårfärg till hennes löshår där osvosvosvosv.. sen drog båda dom hem och jag gick hem, var med elin seeen :)
vi såg idol åså, sen for hon hem och jag la mig efter ett tag.
idag slutade vi kl 2, dagen gick foooort..
efter skolan mötte jag elin på stan, vi kikade lite på örjans osv. dom hade inte fått in skinnjackan i min storlek ännu :/ , sen intersport, la undan en jacka till imorgon, snygg som fan var den!
sen for vi hem till elin, hon käkade åså, sen hem till mig, sen stan igen en sväng, sen hem till mig igen, så kom jeppe också, vi fetade med karra och såg idol, men jeppe somnade.
aja mys var väl det såklart!
dom for efter idol och då såg jag lite på heroes, och nu sitter jag här.
friluftsdag imorgon, jobbigt som fan ska det bli, men det löser sig, börjar kvart i 9 och slutar typ kring 11-12 så är rätt lungt ändå.
efter skolan ska jag vara med cia, ska sätta fast hennes löshår på henne (:
sen hittar vi väl på nått mysigt skulle jag tro,
lördag & söndag har jag ingen aning om vad som händer.
åh fyfan en annan sak, vi var på nån informations grej idag i aulan, okej dom sa att ungdomarna i boden väger mer, dricker mer & röker mer än alla andra ungomar i norrbotten, haha ja fyfan, det var dagens.
sen är de en låååång skolvecka som väntar igen, och skolfoto på torsdag, fyfan vad äckligt.
ska till tandläkaren samma dag som skolfotot, ska vara hos tandläkaren i sävast 10 i 8 och hade egentligen börjat kvart i 9 så det är ju också kul, nja, men drar hem efter jag varit där och sticker till skolan kring 11-halv 12, sen äre skolfoto, funderar på att inte vara med men..
jajaja, sen nästa helg blir det att krydda till helgen med lite fest, mysmysmys säger jag bara.
jaja nu blev det långt här, och nu ska jag lägga mig och se en film och plugga matte som vanligt.. hatar op.
förööööövrigt så fyllde linne & sofia år igår, GRATTIS, PUSS PÅ ER!
hejsvej

image6

nina och rosita under " människan socialt & kulturellt " lektionen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0