16 september

fest igåååår,
först myskäk hos linne & tårta osv, gott var det :)
sen gick vi till nån " fest " vid coop, men det var inte så kul, så då gick vi hem till mig istl.
var hos mig ett tag sen for vi ut, jag gick iväg en sväng och träffade elin & jeppe :)
sen gick vi till evelina, var där i en kvart typ, sen kom polisen haha =)
så då gick vi hem till mig igen,
sen sov jag och sanna kring halv 3-3 : )
tiden gick jävligt sakta igår måste jag säga, men det var rätt kul iaf, fastän jag var nykter typ hela kvällen :)
nu är jag jääävligt hungrig och pappa kommer hem nångång ikväll elr imorrn, men jaaa.. och kylen är tom, skitbra.
duschen nu, sen springa över till mamma & tigga pengar.
hej

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0