15 september

sov hos mamma i torsdags, jag & elina tog det lungt och såg tv osv,
haha, sen skulle hon värma en kaka i mikron, så råkade hon ha den i mikron lite för länge så hela lägenheten blev rökfylld... hahahhaa.
igår var jag först med elin & rosita, vi var och käkade på max, sen gick vi på stan :)
sen for rosita så jag och elin gick hem till mig, sen kom erika, carola & jeppe hit också.
tog det lungt och såg tv osv.
sen for elin & jeppe, och sen carola & erika också.
erika, carola & christian kom sen kring 10-11 nångång.
sen for dom efter 12..
så la mig och sov ett tag efter det.
har precis duschat & käkat frukost,
ikväll ska vi fira linne, hon fyller 16 på onsdag :)
ska bli mys.
nå nu ska jag städa lite.
hej

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0