12 september

skola, skola, skola, plugga, plugga, plugga, idol, idol, idol, sova, sova, sova... jaaa, väldigt intressant vardag man har nu för tiden, den går ut exakt på det jag just skrivit.
är så skol less så jag vill spy, får bara plugga hela tiden, har fan ingen fritid längre.
nåja, kom hem från skolan precis, första lektionen började med engelska, vi skulle se en film på engelska " gilbert grape " , och det blev man inte precis piggare av, har varit helt slut och trött ända sen vi började se filmen,
vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken fram tills idol börjar.
nåväl, imorrn ska jag ta hem och plugga lite, sen se idol.
fredag ska jag vara med madde :)
sen på lördag ska vi fira linne, ska bly mys :b
pappa far bort på fredag så blir hemma själv till söndag, SKÖNT.
jaja, nu ska jag äta middag och duscha, sen försöka göra något fram tills idol börjar.
hejhopp

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0