5 november 2007

jaha det var ju som ett tag sen jag skrev här ser jag.
skolan började om idag, vilket betyder att jag har ett helvete framför mig igen i 6-7 veckor innan vi får julllov... fyfan.

jaa, halloween vart väl inte så lyckad som jag hade hoppats på, men nog hade jag trevligt iaf :)
vi var hos elin först och förfestade, sen drog vi till pontus, men blev bara där i 30 min typ, sen hem till mig, lagade lite käk osv, sen gick vi ut på stan nån sväng, sen hem till mig igen och sov.
haha alltså inte så intressant halloween.. men men får väl hoppas på en bättre nästa år =)

fick tillbaka novellen vi skrivit i svenskan idag, fick ett mvg, glad som fan blev jag!
så nu är då min dag räddad!

vi hade svenska på morgonen, sen 5 över 10 skulle vi ha medicinisk grundkurs, men gun var inte där så den var inställd så då drog jag hem istl, ska strax tillbaka och ha idrott och sen engelska eller vad vi nu har, ska bara äta ngt först.

haha ja ikväll ska jag på bingo med elin & syd, får hoppas på att man vinner lite pengar för det är jag i stort behov av nu om jag säger så!
nåååväl, nu ska jag dra vidare, ska försöka komma ihåg att skriva här oftare!
heej

image9
jag & evalena på halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0