when i rush to the start

för det första så har jag inte kunnat skriva här pga mitt dåliga internet som ännu en gång har slutat fungera... men då är det ju alltid bra att jag har en mormor som har en dator!

så dags för lite uppdatering antar jag..

veckan har flytit på, proven jag haft gick väl inte som smort men det funkade iaf... borde nog få mig något litet godkänt iaf, för så pass duktig har jag då varit.

den ända nackdelen med den här veckan har väl varit folk i min närvaro som inte mått bra, har inte sovit speciellt bra pga det.. det drabbar även en själv.... men jag hoppas att det kommer gå bra för er och att allt löser sig med tiden.

sitter då just nu hemma hos mormor, kom hit kring två och tänkte pallra mig iväg till mamma kring fem snåret, morfar kommer nämligen till mamma på middag då, och det var år & dagar sen jag träffade honom höll jag på att säga, men längesen var det iaf.. sen efter det ska jag nog sitta barnvakt åt pauline & cissi eftersom pappa & eleonore ska iväg på middag, sen sover vi där. och tack gode gud för att jag får en ljuvlig sovmorgon till tjugo över tolv imorgon, det betyder mycket!!!!

Tur
Tecknen visar tendenser till viss otur - men även på en överraskande framgång.
Hälsa
Känner du dig det minsta krasslig idag ska du stanna hemma även om det innebär att du missar något roligt.
Ekonomi
Din ekonomi flyter på som vanligt och inga negativa överraskningar är att vänta under dagen.
Arbete
Trevnaden på ditt arbete är inte den bästa idag. Det verkar som om många av dina arbetskamrater har en dålig morgon.
Kärlek
En gammal kärlek kan komma att korsa din väg idag. Mötet får dig att tänka på det som varit men det är ingenting du saknar.
Relationer
Förändringar av din tillvaro tycks vara på gång. En vän övar starkt inflytande på dig.

läste då mitt personliga horoskop nyss som ni ser ovanför, och det stämde faktiskt in rätt bra på mig idag....

imorgon ska vi nog bara hänga hos eleonore, sover nog där imorgon också skulle jag tro... blir en slö helg som vanligt, billigt och bra.

har inte så mycket mer att berätta just nu, om mitt kära internet börjar funka hemma så kanske jag hinner lägga till någon mer "intressantare" rad elr liknanade. nu ska jag vara social med mormor :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0