vad fan är det som händer?

hur jävla dum i huvudet får man vara?!?!
väx upp för helvete!!!!!!!
jag förstår mig inte på dig, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra...

kom igen, är det såhär man behandlar sina vänner eller?! åååh, jag är så jävla förbannad att jag kokar, du förstår inte vilka konsekvenser det här kommer innebära, vad fan är det som händer med dig?!?!?!?!! vem fan är det som har gjort dig till den personen du är idag?! det är då långt ifrån den personen jag lärde känna för mkt länge sedan.......

hoppas att du är nöjd, och det sista du kunde göra var väl förfan att kaxa, du kommer inte speciellt långt med det!!!

var tvungen att skriva ut lite av min ilska här, för jag förstår mig verkligen inte på dig, det gör nog ingen annan i denna kommun heller!!!!!

tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0