this is for love we left in history

nu börjar det äntligen likna något med julklapps inhandlingen, har köpt julklappar till eleonore, cissi, lucas, pauline, elin, elina, mamma, farmor.. har bara kvar att köpa till farfar, pappa & ola, resten till mormor, micke, samuel & noel osvosv fixar mami.

var ut en sväng på skyltsöndagen idag då först med marcus pettersson & dennis, sen for dom hem och jag kilade upp och lastade av lite julklappar, sen kom elin & jeppe hit en sväng, och sen gick vi ut på stan igen och inhandlade fler julklappar, och nu kom jag just hem.

när jag och elin gick och surrade påväg förbi smycka fick jag syn på emma där inne, var så länge sen jag såg dig, kul att du är och hälsar på! så blir att gå över till mamma ikväll och sitta och surra med emma & lena  efter att jag varit på julbord :) blir en bra kväll, sen så finns det ju andra ointressanta saker som måste göras ikväll också, tre prov tis, ons & tors, så måste läsa på till dom tills allt klickar, hoppas det fastnar den här gången, är nämligen inte så bra på att få in saker i huvudet som jag läser på, kan säga att allt så gott som försvinner från mitt huvud under natten, men emma är inte alltid här & hälsar på så får allt ta och offra mig en kväll :)

nå nu måste jag snabba mig lite, har försökt sammafatta dagen så gott det går, men kanske lägger till nån rad senare ikväll, nu ska jag iaf iväg på julbord.
höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0