så var julen över?

julen har gått fort fort, känns inte som att det var julafton i måndags faktiskt.

nåja, vi var iaf först hemma hos mormor på förmiddagen, kom dit kring 11.. jag, micke, elina & ola sprang över på åhléns snabbt och fixade dom sista julklapparna, sen tillbaka till mormor och åt gröt, sen öppnade vi julklappar.
sen satt vi och surrade och fikade lite, lagomt till kalle anka började vandrade jag & ola över hem till pappa, såg på det och sen började folket rulla in genom dörren, så vi åt lite julmat och sen slappade vi, eleonore, moa & linus kom hit efter sju tiden någon gång, och strax efter det hade vi presentöppning, fick massa bra grejer faktiskt :) dom där 2500 kr var ett STORT plus i kanten, behövdes verkligen, och likaså med datastolen. sen lite senare frammåt kvällen spelade jag, moa, linus, pappa, eleonore & elina alias, var kul, sen for moa och linus hem och sov.

igår for vi till stefan i harads kring kvart i fyra, käkade julbord där, och sen öppnade vi julklappar, sen fikade vi och ett tag efter det skjutsade mamma mig hem till eleonore i bodforsen där det var lite folk, vart en trevlig kväll igår.

sen idag har jag varit på stan med linko och försökt hitta kläder, men gick inget vidare, allt jag fick med mig hem var en ögonbryns noppare, en ögonfrans böjare, ny foundation och fransk manikyr, men det funkade det med, sen gick vi och åt en macka på opalen och efter det hem till mig, och nu har hon farit för ett tag sen.

tänkte göra lite fransk manikyr strax, sen slänga mig i sängen och se tv, blir att fara och shoppa i luleå imorgon, sen far jag till morfar i rosvik och blir där till söndag? eller något liknande.

sen på nyår blir det mysmiddag och shit hemma hos elin med folk, mums, längtar!

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0