rooouuuuseeeviiiieek

jahaaa, så var man här i lilla byn rosvik :)
i torsdags for jag & martin med 10 över 12 bussen till luleeeaa, mötte upp morfar, maria, elina, mattias & markus, sen började vi gå runt i affärer och leta plagg, men hittade bara ett ända jävla plaggggg, på nya diva, mkt paljetter och glitter var det, passar nog bra till nyår skulle jag tro.

sen efter luleå for vi mot storheden, jag och elina gick på byoung och blend, hittade mig en kort klänning och en tubtopp, satt fint.. sen fortsatte vi hem mot rosvik och käkade tacos och lirade lite guitar hero, sen var det sängdags.

igår for vi in till piteå, och där slank pengarna ur handen på mig, hittade myyyyyyycket saker i piteå, ett par lee jeans för 400, sen 5 plagg på cubus för typ 75 kr per plagg, och en jeans kjol på vero moda, sen for vi iaf till trundön (morfars stuga) och gjorde pizzzzza, yummie, sen såg vi lite ronny & ragge för skojjs skull, vilket händer varje gång vi anländer till rosvik, dom är för bra! sen for vi hemmåt mot rosvik igen kring halv 9, och var hemma lagom till då sjätte sinnet började, så vi såg den och sen satt vi och surrade lite, beslöt oss sedan för att slå på bert, såg några avsnitt sen var det sängdags.

och idag har jag bara hunnit äta frukost och göra mig iordning liiiite, och sen suttit här, ska strax käka go lunch, sen får vi se vad jag får ut av den här dagen, blir iaf hemfärd till lilla boden imorgon, sen under veckan ska jag sitta barnvakt åt pauline några dagar, (stackarn, enda ungen på dagis..) sen vet jag inte mkt mer, ser då framemot nyår nå jävulskt, ska bli kul!

nu ska jag dra mig neråt.
puss!


Kommentarer
Postat av: frida

Hallå josse ;P Frida här, tänk att jag har snokat upp dig!! Hoppas du mår bra!! Kraam

2007-12-30 @ 02:17:01
URL: http://nogg.se/frippus
Postat av: frida

Hahah jo nog jag snoka alltid! ;P nej men det var moa som nämnde att du hade en blogg! Jo det är bara bra med oss!! =)

2008-01-08 @ 12:45:37
URL: http://nogg.se/frippus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0