nobody said it would be this hard

jaha, har precis knallat upp från madrassen, sov hos mamma inatt så har sovit på en madrass, har faktiskt sovit jävligt skönt... nåja, imorgon måste jag iaf på skolan, har matteprov då.. men det är ju som bra om jag kan börja äta något i matväg och få lite krafter först innan jag beger mig till skolan, så idag ska jag försöka trycka i mig mat....

sen ska jag fixa några mer slingor också, och sen plugga, plugga, plugga till matteprovet imorgon, ett matteprov kan jag väl iaf få G på tycker jag... iaf G-?, jaja.... nu är jag då mer förkyld än vad jag någonsin varit, haha kan knappt dra in luft genom näsan..

det är faktiskt två saker som jag stör mig ganska så mkt på just nu om jag ska vara ärlig, frågan är bara vilken av sakerna som är värst? hm...

för det första, så handlar det såklart om två helt olika personer, men båda verkar ha flippat totalt på nå vänster?

1. du är nåjävulskt dubbelmoralisk, jag menar hur kan du först godkänna en sak, sedan sätta emot med allt du bara har?! när den första saken du godkänt är 10 ggr värre?! du har inte tänkt helt klart före du tagit ditt beslut måste jag bara få tala om för dig, och det kan nog resten av omgivningen också göra, om du bara kunde spetsa öronen och lyssna för en gångs skull?! det skulle då verkligen uppskattas.... antingen är du rasist eller så ver jag då inte vad det är med dig?! men du kan ju inte vara det eftersom du samtidigt som du nekat ändå godkänt en sak? du står som mitt emellan, och är inte det dubbelmoral då vet jag då fan inte vad det är!

2. det nämde jag igår, och det har då inte gått över ännu.. jag förstår inte, visste att någon dag skulle den här dagen komma, kände det på mig, som jag sa för ungefär ett år sedan nu "du gräver din egen grav" , och jag kommer ihåg ditt raseriutbrott för den lilla ynka saken, och nu gör du något som är 10000 ggr värre?! ursäkta mig, men vad tänkte du med egentligen?! mig skullle du minsann aldrig kunna vara vän med igen fick jag höra pga ett skämt med din pojkvän, men vad fan gör inte du mot din bästa vän nu då?! jo du går och strular upp hennes kille som hon gjort slut med samma dag som du strular med han... ojojojoj, jaja jag tänker inte nämna några namn men dom flesta i boden vet ju om det här nu så... jag är bara så arg över det här och fattar ingenting, det är klart det slår hårt i mitt huvud när jag blivit behandlad på samma sätt fast det bara handlade om en ynka liten skämt grej, äntligen får du känna hur jag kände mig, fast jag inte förtjänade det...

har alla hajjat vad jag snackar om nu eller?!
om det inte är någon som håller med mig om de här två punkterna måste ni ju komma från en annan del av jordklotet...

jag är iaf less, less, less.. vi går väl förfan inte på lågstadiet nu eller gör vi det?!
ibland börjar man faktiskt undra!

menmen, nu ska jag duscha och försöka dricka och äta något, hööörs!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0