no one

fortfarande sjuk, blir tokig... har ingen matlust och inga krafter i kroppen, allt jag gör är att sova hela dagarna...
och idag kom jag på att jag har ju matteprov på torsdag, så det kommer ju också gå väldigt bra..
tror nog inte att det blir någon skola för mig imorgon heller, iaf inte som det ser ut just nu, men på torsdag måste jag eftersom vi har matteprovet då..

gårdagen såg ut precis som den gjort idag, har bara sovit hela dagen och kikat lite smått på tv och sedan somnat om igen, måste försöka få i mig nånting..

erika kommer snart hit med min mattebok åt mig, sen senare skulle eleonore och kidzzzen kika förbi en sväng. dom far till sin pappa imorgon så tänkte få träffa dom en sista gång innan dom far dit.

i helgen ska jag bara ta det lungt och jag MÅSTE skriva klart det där referatet till svenskan som skulle ha lämnats in för några veckor sedan nu, sen är det bara en vecka kvar in jullovet!!!

måste köpa julklapp till pappa nu till veckan, frågan är bara vad man ska köpa..

nu ska jag lägga mig och sova en stund till innan erika kommer.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0