miss you love

äntligen har mitt internet börjat funka igen, såå..

i fredags hade vi en ynka lektion, nämligen musik, så vi började tio i två, men jag inklusive alla andra hade hört att vi började tjugo över tolv, så där stod vi beredd utanför svenskan som var inställd... nåja, efter musiken gick jag mot stan med mattias, erika & eve, sen gick jag till åhléns och åkte hem till eleonore med henne & pauline, vi åt plättar osv, sen kom pappa & elina också, och efter sju kom cissi.

vi såg idol, och sen gick vi och la oss typ, spelade lite mario cart först då men..

sen i lördags for vi till piteå till frida eleonores syster så fort vi vaknade, vi såg på rädda willy då vi kom dit och fikade lite, sen for jag, eleonore & pappa till luleå, kikade in snabbt på bilarenan, sen for vi hem mot boden igen, när jag kom hem kom macke & roy och hämtade upp mig så for vi och fixade godis, film & hårfärg, sen upp till mig och såg film, sen kom nille & jk också, så vi for och hyrde en till film, sen for vi och käkade på max efter elva tiden nångång, sen när martina slutade jobba så skjutsade dom mig & macke hem till mig, så vi såg på tv lite, sen for han hem och jag "somnade"...

vaknade dock av en fet snöboll på mitt fönster, min första tanke var "åh nej, nu är det dennis fast jag sa att jag var trött och inte orkade med nå folk.." MEN, då fick jag se ola stå där nere med en pizzakartong i ena handen som vanligt efter krogen, kastade ner nyckeln åt honom och satt och pratade lite med honom i vardagsrummet, sen gick han hem och jag la mig igen, hade rikigt längtat efter ming säng och tänkte bara på hur SKÖNT det skulle bli att få sova, men då börjar nån idiot plinga på dörren såklart, så gick dit och där stod dennis full som ett ägg och ville sova hos mig, kastade in han lite snabbt och la mig igen, hade just somnat in när det börjar plinga igen, linus & kim står då utanför min dörr och jag släpper in dom och bestämmer mig nu för att strunta i att somna om eftersom det är meningslöst, så sitter vaken med dom från nångång efter tre till halv sex då jag vart less och sa att dom fick åka hem, så somnade kring halv sju....

sen igår kom macke kring två tiden, såg ice age på trean, sen kom elin och gjorde slingor på mig, ska fixa mer idag eller på onsdag tror jag, sen for iaf elin hem, och macke for hem långt före det, och jag la mig och såg andra avenyn och sen somnade jag..

jag gör inget annat än sover, är så sliten i hela kroppen, har dåligt med krafter och tungt att andas på nätterna pga min förkylning, så det är ju också kul... vaknade då klockan halv fem imorse pga magsmärtor och tungt att andas... och det var sjätte gången jag vaknade inatt, så nejnej, ingen skola för min del, skulle aldrig orka med det när jag mår såhär, vilar upp mig idag och ser om jag kan gå imorgon, måste iaf till skolan och hämta hem matteboken så att jag kan plugga till provet på torsdag...

hade inte speciellt mycket mer att berätta än så länge, så ska lägga mig och sova nu igen och ta panodil så att smärtan går över,

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0