kaaaaaoooos

okej, tidigare idag var jag BLOND, PANIIIIIIIK!!!
jag går inte ihop med den hårfärgen, skulle fixa lite mer slingor bara så blev hela håret kritvitt, ooohyeeees just my luck...

så skyndade hem till pappa, drog med mig elina till coop och köpte ljusbrun hårfärg, hon snörde in det i mitt hår lite snabbt och vad blev resultatet då?! ja såklart bättre än det blonda, MEN, lite råttfärgs aktigt, har som vanligt ALLTID turen med mig, eller så inte?!

så det var ju också jävligt kul att jag lagt ut pengar på fyra förpackningar med hårfärg och det går likförbannat åt helvete med den saken, nå så fort jag får pengar ska jag antingen färga mörkare eller dra slingor i hätta, och INTE i folie den här gången så det blir samma skit som tidigare idag....

för övrigt börjar min mage och kropp må lite bättre, har fått i mig en riktig macka idag, så nu känner jag mig ändå ytterst liiiiite starkare i kroppen och själen.

eleonore är här så ska gå och vara social med henne alldelens strax, sen ska jag se vänner halv åtta, sen heroes kl nio, sen blir det att plugga in matteprovet till imorgon, känns ändå skönt att gå på skolan imorgon, har varit så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra ett skit, fick mig en kort skolvecka iaf, vilket är lite positivt ändå, ;)

sen är det bara en ynka vecka kvar, som kommer gå jävligt fort, sen kan jag bara sova, sova, sova under jullovet, och ska nog vara med elonores kidzzz någon dag om det går för eleonore, så dom slipper vara på fritids iaf någon dag stackarna :)

menmen, nu ska jag kila vidare till vardagsrummet och slänga mig ner bredvid eleonore i våran kära utslitna soffa!

tack och hej!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0