jaha, då var det snart jul då

jo, nu är det två skoldagar kvar, sen en helg och sen är det julafton!
har nån liten julklapp kvar att köpa kom jag på idag, men det fixar jag nog imorgon eller på fredag!

ja så hur har min skoldag sett ut idag då, såg först en julfilm på engelskan på morgonen, sen hade vi matte & sen fick vi gå och se en julshow, den var bra! skulle tydligen visas ikväll kl 19 också, fast då skulle det vara andra låtar..
sen hade vi hål till kl 2, så jag gick mot stan med dennis och dom, kikade in på åhléns en sväng, sen hem till mig.
sen kom rosita hit också en sväng, men nu har hon gått till sin mami!

vi såg en stund på "säg att du älskar mig", faktiskt ganska sjuk & hemsk film, fast samtidigt bra på nå vänster, går inte riktigt att förklara. nåväl, vi skulle bara se någon show som op05 hade fixat åt oss kl 2 så jag och rosita orkade inte gå tillbaka, så vi chillade här istl.

nu ska jag strax städa upp mitt rum (som redan blivit stökigt igen..), sen ska jag fixa klart lite uppgifter vi har till imorgon, sen så ska jag kila över till mamma och äta middag där, ola (mammas ola, inte morbror) kommer hem från australien idag, så hon skulle fixa något gott!

pappa har sin sista arbetsdag imorgon, önskar att det var min sista idag, men det är smällar man får ta... och macke fick då jullov i måndags, men men, vad är en bal på slottet...

hejhopp!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0