inte så mycket till lov för min del..

jaa, iår får jag ett VÄLDIGT trevligt jullov upptäckte jag idag...
de saker jag måste göra under lovet är, referat till svenskan, plugga till omproven som är i omvårdnas och medicinisk grundkurs direkt efter lovet, fixa socialations processen och arbetslivs grejen till svennes lektion, plugga till det feta engelskaprovet som är nångång i januari, skriva om engelskaboken jag läst, & slutligen fixa matdagboken till idrotten!

verkligen mkt till lov, överflöd av plugg, måste ta hem typ 4 böcker, himla roligt jullov detta kommer att bli, och värre lär det ju bli nästa år, snälla ta bort mig från omvårdnasprogrammet, så jävla fel val av mig! allt jag gör är att plugga, plugga, plugga..

nåja om vi bortser från plugget så tänkte jag skriva lite om min dag.

började då 8:20, hade matte, sen såg vi klart engelska filmen, sen hämtade pappa upp mig utanför skolan så for vi och lunchade på kina, sen skjutsade han tillbaka mig och vi hade ord-tävling på medicinisk grundkurs lektionen eller vad man nu ska kalla det, sen slutade vi kl ett.

gick då mot stan med erika & rosita, köpte en julklapp till elina, sen träffade vi elin en sväng så stod och pratade med henne, sen köpte erika också nån julklapp, och sen gick jag till ungdomsmottagningen strax före klockan 2, sen hem och pratade lite med macke som fortfarande var kvar hos mig (han & dennis sov här inatt..), sen drog jag en liten powernap efter det, sen kom pappa & elina hem strax efter fyra och vi masade iväg mot bilen och fortsatte bilfärden till svartlå, pappas farmor elsa fyllde nämligen år idag, så vi åt lite tårta och fikade osv, sen for vi hem igen!

satt vid datorn en stund, sen fick jag ett sms av david, så gick ut på parkeringen och pratade lite med han en stund, sen upp igen också kom macke och dennis hit, sen gick jag och dennis ner på stan och jag fixade en julklapp till mormor, sen köpte jag chips och dricka, och nu ser vi eurotrip.

imorgon börjar jag vanlig tid, vi ska fika tillsammans i klassrummet en timma, sen kyrkan halv tio och efter det har vi jullov, så ska på stan med pappa efter kyrkan och hjälpa han med julklapp till eleonore, sen hem och vara lite social med farmor & farfar som kommit hit, sen ska vi nog hem till eleonore och träffa kidsen skulle jag tro!

ja det var allt för mig,
puss!


Kommentarer
Postat av: ewa

Undrar vad jag får i julklapp.....

2007-12-20 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0