i just want you close

en kort liten sammanfattning av igårkväll då..

macke kom hit, vi spelade tp med pappa & eleonore, satt sedan och snackade med dom i köket lite, sen ut en sväng och sa hej till liv & mikis, sen hem till mig efter att macke köpt käk på frasses, han käkade och vi slöade lite, sen for vi ut och åkte med roy en sväng, och sen for jag hem typ.. surrade en stund med elina som då satt vid min dator.. var iaf hemma kring halv 3-3, så kom liv & mikis en stund efter det, sen for liv & jag och mikis satt och pratade om lite allt möjligt, sen la vi oss i sängen och sov!

och vi vaknade för nån timma sen, så hon har precis farit hem :/ var iaf kul att träffa henne igen :)

idag måste jag fixa lite plugg jag ligger efter i osv, sen ska jag kanske fara på skokanonen med mamii och titta på nå nya skor eftersom mina är trasiga på 4 ställen, har spring i benen för att jag legat sjuk en vecka så måste hitta på ngt mer också känner jag, men det får bli vad det blir,... blir iaf en tidig kväll för min del om jag ska orka upp imorgon, har vänt så mkt på dygnet den här veckan så..

nåja, nu ska jag se lite på tv med elina tänkte jag!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0