crazy

vaknade kl 6 imorse av mig själv?!
kan bero på att jag slocknade kl 9 igårkväll, skulle tro att det är pga det.. nåja, så jag donade på lite slött imorse, gjorde iordning allt inför skoldagen och var lite extra snäll och gav elina frukost på sängen!

sen gick vi kring 8a imorse, fast hon gick hem till martin och jag till skolan, var ändå kul att vara tillbaka där nu när det är så kort tid kvar av den här terminen. vi har inte gjort allt för mkt, dagen har gått rätt fort, på idrotten hade vi jul lekar, haha det var kul faktiskt! den traditionen håller då definitivt på att dö ut, var 2 enstaka personer från min klass som fortfarande dansade runt granen på julafton!

sen efter idrotten hade vi bara engelskan kvar då vi skulle lyssna på några låtar och skriva dit vissa ord som var borttagna från texterna till låtarna, var rätt kul faktiskt.

sen gick jag hem till mamma, där jag förövrigt sitter just nu, och åt lite lasagne och kikade till elina som nu blivit magsjuk (antar att det är jag som smittat henne från förra veckan...) hoppas bara på att hon är frisk till julafton, annars blir det ingen god julmat för hennes del, och det är ju alltid synd.

nåväl, ska strax kila iväg till mammas jobb och prova ett par skor hon hittat åt mig, hoppas på att dom är fina så jag slipper dåsa omkring i mina slitna skor.

och fick en god nyhet på skolan idag, har sovmorgon ända till kl 11 imorgon, fyfan vad skönt!!! sen har vi typ 3 lektioner och sen slutar vi! skön tisdag att se framemot.. sen på onsdag skulle vi se någon konsert eller liknande i aulan kl 9, sen har vi väl vanliga lektioner antar jag, sen är det bara tors & fred kvar, på fredag börjar vi 5 över 10 och tror inte att vi ska göra så speciellt mkt på skolan då heller, så har en kort och bra skolvecka att se framemot :)!
om man bortser från uppgifterna jag fått i mitt fack från förra veckan då jag var sjuk, har halkat efter litegrann...

fick höra en annan grej idag som gjorde mig lite upprörd, vet inte vad man ska tro, men det är då inte likt dig iaf måste jag säga....

meeeen, nu ska jag höra lite hur elina mår och sen bege mig till smycka och prova skorna!

puss!

Kommentarer
Postat av: Lee

Fixat i stilmallen osv ;) På designen du vet! Och sen lite photoshop bara :) hihi!

2007-12-17 @ 19:24:10
URL: http://vlees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0