closed off from love

ännu en lång skoldag över..

börjar kl 11 imorse = skönt!!!! hade matte till tjugo i tolv, sen skrev vi en snabb utvärdering tjugo över tolv med svenne, sen hade vi rast fram till tjugofem över två då engelskan började, också hade vi lite samtal med svenne där emellan om betyg osv, sen slutade vi engelskan kring tre tiden.

får inte min "korta" sovmorgon på fredag, ska samlas tjugo över åtta i klassrummet och fika osv, sen iväg till kyrkan och efter det är det jullov! imorgon skulle vi tydligen så på något i aulan, nån julshow eller liknanade.

var förövrigt sofias sista dag i våran klass idag, efter jul börjar hon omvårdnas i älvsbyn istället så hon slipper pendla, lycka till!

känner mig inte så happy idag faktiskt, är mest bara depp, och inte blir det bättre av att lyssna på depp-musik, men varför är det alltid så?! om man är deppig lyssnar man bara på depp-musik? det hör som ihop på nå vänster.

jaja iaf så ska jag fixa lite uppgifter som ska in på torsdag strax, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, äta lite middag och glo tv? som vanligt då! mitt liv är inte så intressant om jag ska vara helt ärlig, iaf inte vardagarna, samma sak varje sak varje dag, skolan, hem och plugga, få i mig lite käk, glo tv, sova?

tack och lov för att det finns så många lov under skoltiden, dom är verkligen behövda! men hade varit skönt om man bara behövde gå två år i gymnasiet som det var på den gamla goda tiden, hade varit mktmktmkt bättre!

this is for you, this is for me, this is for love we left in history, don´t blame it on you, don´t blame it on me, blame it on the trip we got to guaranteeeeeeee

allt för mig i guess!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0